Naše postupy jsou takové, že všichni zákazníci by nás měli nejdříve kontaktovat prostřednictvím e-mailu servis@eroute.cz s popisem problému a podle potřeby s fotografiemi / videem. Čím více informací poskytnete, tím snazší bude poskytnout řešení od našich techniků. Na základě toho můžeme ověřit, o jaký problém může jít, a určit rozsah poškození / údržby.
V případě rezervace servisních oprav přijímáme pouze e-mailový kontakt. Zákazníci, kteří kontaktují ohledně služby prostřednictvím chatu nebo telefonu, budou požádáni, aby napsali e-mail, protože naše technická podpora komunikuje především přes e-mail.
Pokud je to nutné, můžeme na vaše místo poslat speciálního technika, který vám poskytne školení, opravu nebo dopravu do našeho servisního střediska. (Tato služba je zpoplatněna, cena se určuje podle vzdálenosti). Pokud máte zájem, neváhejte nás kontaktovat a my vám pomůžeme s vaším přáním.
Pokud budete potřebovat můžeme zaslat náhradní díly, na které se vztahuje záruka.
Dvouletá záruka
Garantujeme dvouletou záruku, abyste se při nákupu cítili bezpečně. V rámci eroute.cz velmi dobře chápeme, jak důležité je pro naše zákazníky mít bezpečnou záruku při platbě za takto kvalitní zboží.
Protože se pyšníme vysokou kvalitou, pokud po přezkoumání autorizovaným zástupcem eroute.cz zjistíme, že některá část obsahuje vady materiálu nebo zpracování, ihned podnikneme řešení. Pokud se tak stane provedeme opravy a výměny bezplatně.
Na co se vztahuje naše dvouletá záruka
Pro zjednodušení uvádíme seznam dílů, na které se vztahuje naše záruka:
Také elektronické sestavy včetně:
Na co se nevztahuje naše dvouletá záruka
Eroute.cz neposkytuje záruku na žádný z předmětů, které mohou vyžadovat výměnu kvůli běžnému opotřebení při každodenním používání. Mezi položky, které patří do této kategorie, jsou:
Z dvouleté záruky jsou vyloučeny následující položky:
Naše záruka se nevztahuje na opravy neoprávněnou osobou po manipulaci s jednotkou nebo na jiné okolnosti mimo kontrolu stránky eroute.cz
Garance životnosti baterie je 6 měsíců.